sobota, 30 lipca 2011

Urzekly mnie słonie.

Jeszcze nie miałam okazji haftować żadnego wzoru dim, ale pewnie jak większość z Was - jestem w nich zakochana. Kilka mam w planach. Tzn mam już w tym celu nawet zgromadzoną mulinę i kanwę, oraz zapisane wzory. ;-) Ach, te plany...
Od jakiegoś czasu nie dają mi spać pewnie słonie.

Dimensions - 35012 - Power of the Serengeti

No po prostu nie mogę się od nich oderwać. Udało mi się znaleźć wzór na chomiku w formacie xsd, ale tu pojawiają się wątpliwości. Czy ten wzór jest na pewno dobry? Czy kolory są takie jak powinny? Już nie raz się nacięłam. :-( A tam jest więcej kolorów niż symboli.
Najchętniej kupiłabym zestaw, tylko nigdzie nie ma. Co kilka dni przeszukuje e-bay i nic. Jak na złość! Znalazłam w jednym brytyjskim sklepie, cena nawet satysfakcjonująca, ale nie wysyłają za granicę.

3 komentarze:

  1. Witaj na blogerze!Przyjemnie tu u Ciebie, ale skoro eksperymentujesz, to pewnie będzie jeszcze ciekawiej!Mam zamiar często u Ciebie gościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana dobrze że napisałaś o swoim nowym miejscu ;o) Gdzieś chyba miałam wzór tych słoni, jak chcesz to poszukam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zaufania do przeróbek, jeśli mam wybór, to zawsze wybieram wzór oryginalny. Co przwda przy DIM-kach trzeba pokombinować z zamianą mulin, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń