wtorek, 20 września 2011

Zagadka.

Od razu w niedziele rzuciłam się do nowego projektu. Zaplanowałam go równo rok temu. Ciekawe czy któraś z Was zgadnie, co to jest za wzór? ;-)


Zostało mi zarzucone, że chwalę się nie skończonym obrazkiem. Tak bardzo chciałam się pochwalić latarnią, że nie doczekałam aż się wypierze i wyschnie. Aneta specjalnie dla Ciebie dowód, że niebieskie linie znikają. :-P Co prawda jeszcze nie wyprasowana, ale póki co nie mam pomysłu na oprawienie.


Rustico aida 14 ct Zweigart, nici dmc.

7 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia co to za obrazek, ale na pewno będzie tak wspaniały jak latarnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna latarnia. A nowy hafcik wygląda mi na trzy kurki-przyjaciółki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to będzie, w tym momencie to mi się z wszystkim kojarzy, dlatego czekam na kolejną odsłonę :-) Latarnia cudoooo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. latarnia wspaniala :)
    na pierwszy rzut oka kojarza mi sie jesienne liscie :) ale poczekam co z tego bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurki kurki chyba pijące kawę, śliczny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  6. cud, albo czary:-D linie zniknęły :-)
    myślę, że to będzie krowa w oknie, albo jakiś francuski obrazek z miasteczka, ale obstawiam krowę :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurki przyjaciółki pijące kawkę albo herbatkę ;o) Na blogu Mariny i April już widziałam ten hafcik ;o) jest cudny ;o)

    OdpowiedzUsuń