poniedziałek, 7 listopada 2011

Nadal odpoczywam.

Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia. Moje ciśnienie powoli się stabilizuje. Leki zaczęły działać. Niestety tak jak podejrzewałam, nie udało mi się nic zadziałać z igłą i nitką. :-(  Ostatnio o hafcie więcej rozmyślam niż tworzę. Jakoś tak ciężko mi się zebrać. Mam tyle pomysłów, że już sama nie wiem od czego zacząć. Miały być 4 pory roku dim, ale nie mogę się zdecydować na kolor kanwy. Wymarzyłam sobie wyszyć na szarym. Jednak zauważyłam, że we wzorze jest sporo niehaftowanych fragmentów, dla których tłem jest biała kanwa. Szary kolor nie będzie tam nijak pasował. :-( Rozważałam też, aby te fragmenty wyszyć białą muliną, ale pewnie zepsułabym cały efekt. Od dawna chodzą za mną słonie dimensions, ale do niech brakuje mi odpowiedniej kanwy i kilku mulin. Z zamówieniem czekam na jakiś przypływ funduszy, bo jak zamawiać to od razu hurtem, po co płacić kilka razy za przesyłkę. ;-) Zapisałam się na SAL, ale tam przecież nie ma ram czasowych. Więc zacznę kiedyś. A dziś trafiłam na blog Sylwii i zobaczyłam to:


 

Nawet nie wiedzialam, że latarnia którą niedawno haftowałam jest częścią serii. No przecież ja muszę wyhaftować wszystkie cztery. ;-) Już uśmiechnęłam się o wzory.

5 komentarzy:

  1. Jesli ze zdrowiem lepiej, to teraz tylko chęci i czasu do haftowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie odnalazłam te chęci i stawiam xxx po długiej przerwie. Jutro pochwalę się trzecią kurką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej i oddawaj się swojej pasji.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki już wysłane, można zaczynać :)Te kurki są przepiękne. Jeżeli mogłabym prosić o wzorek byłabym ogromnie wdzięczna:)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj!
    dopiero teraz spojrzałam na komentarze i zobaczyłam pytanie o wzorek mostu, oczywiście chętnie go zeskanuję, napisz który Ci się podoba, czy może oba? i na jaki adres wysłać, ten z gazeta.pl?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń