środa, 16 listopada 2011

To co każda z nas najbardziej lubi...

... czyli zakupy. :-) Trafiłam na fajną promocję muliny dmc po 2,14 zł. Kilka dni wcześniej była nawet po 2,09 zł, ale ja czekałam na schematy i nie wiedziałam jeszcze jakich kolorów będę potrzebować. Miałam szczęście bo teraz jest już po 2,29 zł :( Zamówiłam też wreszcie aidę 16 ct na moje wymarzone słonie dimensions. 



Wybaczcie dziewczyny, ale ledwo żyję po intensywnych 10h w pracy. Postaram się jutro porozsyłać schemat renifera, bo teraz to idę spać. Nie mam nawet siły, aby poprzewijać mulinę na bobinki. :(

7 komentarzy:

  1. Fajnie że udało Ci się kupić tak tanio muliny :) Ciekawa jestem do czego Ci one potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwal się gdzie tak tanio mulinkę dają:) U mnie też trzeba małe zakupy zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zakupy zawsze sprawiają radość, a tak udane zakupy to już rewelacja!
    Pozdrawiam i będę czekała na reniferka.
    Ostatnio zapomniałam podać maila: dmosiowa@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy.Też takie lubię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za schemat! Cudo!!
    Właśnie zauważyłam, że mój reniferek jest troszkę inny niż ten który ty haftujesz, ale jest równie piękny.
    Jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny widok... tak zakupy "krzyżykowe" są chyba przyjemniejsze od tych innych... uwielbiam to!
    A czy ja też mogę usmiechnąć się o schemat reniferka?
    Mój adres: iwonan66@wp.pl
    Będę czekac cierpliwie i z góry dziekuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są dwa wzory renifera - stojący i leżący, wysłałam oba spakowane.

    OdpowiedzUsuń