piątek, 18 listopada 2011

Uchylę rąbka tajemnicy.

Dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze. :-) Pytacie, gdzie zrobiłam zakupy. W Haftix  Wybór można powiedzieć żaden - mulina, aida i kwadratowe tamborki. Ale wszystko tańsze niż w HobbyStudio. A co najważniejsze można płacić przelewem, co akurat dla mnie jest znacznie wygodniejsze i obniża koszt przesyłki. Zamówienie złożyłam w sobotę albo w niedzielę, zrobiłam przelew przez dotpay, dzięki czemu od razu mieli potwierdzenie. W poniedziałek wysłano przesyłkę, a we wtorek miałam awizo. Polecam. W sumie nie zamawiałam jasnych mulin, ale wszystkie dostałam czyste. Zdarza się, że z e-pasmanterii muliny są zakurzone lub po prostu brudne. :-( Nie wiem jak często są promocje, bo trafiłam niedawno przypadkiem ale chyba i tak w tej chwili jest tam najtańsza mulina.

Pytacie do czego te muliny. Metalizowana do renifera. Kilka do "morskich obrazków", o których pisałam tutaj. Kilka kolorów jest do słoni. A większość do mostów, ktore znalazlam na blogu Labores tutaj i tutaj.
Jutro wolne. Mam nadzieję, że usiądę nad reniferem. Niedziela najprawdopodobniej w pracy.

1 komentarz: