wtorek, 29 listopada 2011

Wyróżnienie.

Dostałam moje pierwsze wyróżnienie od moki za które bardzo dziękuję. 


Zasady obowiązujące w tej zabawie:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


To za moją miłość do wzorów z latarniami. ;-) Ale ja latarnie kocham tak w ogóle. Przy okazji pochwalę się częścią mojej kolekcji.




Największą przywiozłam z Francji, najmniejszą z Chorwacji, biało-granatowa jest z Gdyni, a ceramiczną dostałam.
Ale zbieram nie tylko figurki. ;-) 




Kilka lat temu dostałam kalendarz z latarniami. Jak kiedyś będę mieć większy metraż niż obecne 27 m2, to oprawię wszystkie 12 obrazków i powieszę.
Mam nawet książkę. 


7 rzeczy o mnie:

1. Jak już wiecie zbieram wszystko z latarniami ;-) Moim marzeniem, które nigdy się nie spełni jest mieszkać i pracować jako latarnik. Niestety ten zawód już wymarł. Wszystko jest zmechanizowane.
2. Nie pijam ani kawy, ani herbaty, a jak już mi się zdarzy to tylko na zimno. 
3. Uwielbiam smak anyżku.
4. Moja rodzina liczy dokładnie 5 osób. Rodzice, ja, mama mamy i siostra mamy. Nie mam ani rodzeństwa ani nawet kuzynostwa.
5. Lubię prowadzić samochód, nierzadko z nadmierną prędkością.
6. Lubię majsterkować, nawet rozkręcanie samochodu nie jest mi straszne.
7. Przeważnie nie udaje mi się skończyć, tego co zaczęłam, łącznie ze studiami. :( Tym bardziej cieszy każdy ukończony projekt.

Jeszcze muszę pomyśleć, które blogi wyróżnić, bo wybór jest trudny. Najchętniej chciałabym wszystkie.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego wyróżnienia , niech utoruje drogę następnym! Koleckja latarń bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Śliczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyróżnienia :-)
    piękna ta twoja kolekcja latarni

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja cudna. Poczułam się jak u prawdziwego latarnika, albo w muzeum latarni. Latarnia dla mnie sygnał, że płynę w dobrą stronę i nie utknę na mieliźnie. Nigdy nie widziałam świecącej latarni, ale widok na żywo musi być cudowny. Takie światło co pojawia się i znika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Miałabym z tysiąc pytań odnośnie tego, co o sobie napisałaś! Tyyysiąc :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia. Pasji też gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przyłączam się do gratulacji :) Tylko pojąć nie mogę czemu Pani chciała być latarnikiem?? Wysokość czy bliskość morza??

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te latarnie! w ogóle latarnie mają coś magicznego w sobie :))

    OdpowiedzUsuń