sobota, 21 stycznia 2012

Przerywnik.

Ostatnio mam sporo wolnego. We środę byłam w pracy, a od czwartku znowu na zwolnieniu lekarskim, tym razem tygodniowym. Przez ostatnie dwa dni tylko spałam. Ale dosyć tego. Trzeba wykorzystać, że siedzę w domu i nic innego nie muszę.
Nie chciałam nic nowego zaczynać, ale nie miałam też chęci kończyć. Potrzebuję kolorów. Mam szaro-wstręt. Znalazłam niewielki słodki wzorek, do którego jak się okazało mam wszystkie potrzebne muliny. Wszystko już przygotowane. Nadarzyła się okazja do wypróbowania wzorzystej kanwy. Przez chwilę chciałam na szarej. ;-)


A taki obrazek sobie wybrałam.

5 komentarzy:

  1. Ślicznie się zapowiada. Zdrowia życzę i miłego krzyżykowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny misio :) miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej szybko. Jejku ja chyba padnę z wrażenia, jaka kanwa przecudna, a misiek pewnie na niej będzie wyglądał wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lickle Ted to taki slodziak, az sama nie wiem dlaczego go jeszcze nie wyhaftowalam? Powodzenia! Kanwa super!

    OdpowiedzUsuń