poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Insomnia.

Czasami nie mogę spać. Całe szczęście coś znośnego leciało dziś w nocy w tvn, więc nie męczyłam się tak bardzo tylko zasuwałam z hiacyntem. Oto wynik 10h mojej pracy. Wygląda może niepozornie, ale to spory obrazek będzie.
214 x 107 czyli 39x19 cm


Niektóre puste miejsca to wynik na razie brakujących mulin, niektóre takie pozostaną zgodnie ze schematem. To będzie bardzo fajnie wyglądać. Chciałabym Wam pokazać wzór, jednak posiadam pdf z całą gazetą i nie potrafię wyodrębnić tej jednej strony. Znalazłam w necie zdjęcie, jednak mam obawy przed "pożyczeniem". Dlatego ciekawskich odsyłam na tego bloga

Trzy miesiące nie haftowałam, a teraz zamiast kończyć co pozaczynałam biorę się za coś nowego. Tylko co zrobić jak wzór mnie urzekł tak bardzo, że po prostu muszę inaczej się uduszę. Trafiłam na niego całkiem przypadkiem. Kwiatowe schematy omijałam do tej pory szerokim łukiem. Jednak trafiłam wczoraj na bloga i padłam z wrażenia. Co prawda nie ma tam mojego hiacynta, ale są boskie projekty Veronique Enginger, o której do tej pory nawet nie słyszałam, Wstyd! Idąc jej tropem odkryłam francuskie czasopismo De Fil En Aiguille. Całkiem sporo tego mamy na chomiku - dzięki dziewczyny! ;-) No i w jednym z numerów trafiłam na hiacynta. Dokładnie to w 48 z 2006 roku. Jeżeli też padłyście z wrażenia na widok serii kwiatowej V.Enginger to odszukajcie sobie nr 28 jest tam 13 wzorów z serii.


Nie udało mi się jeszcze odszukać serii z owocami, a nie ukrywam chętnie przygarnęłabym schematy.
Poniższe zdjęcia pochodzą ze strony http://www.lesbrodeusesparisiennes.com/






5 komentarzy:

  1. Witaj.
    Mam wszystkie schematy owoców,chetnie się z Tobą podzielę.
    Ewa
    trawostwor@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam schematy na kwiaty malinki sa strasznie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam bardziej słodkie hafty VE i też się mogę podzielić :-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. miałam na myśli, że z innej beczki a nie żeby twoje nie były słodkie :)

      Usuń