wtorek, 24 kwietnia 2012

Wieści z frontu.

Jak co wtorek, chciałabym się pochwalić moimi poczynaniami na froncie - hiacynt. Niestety krzyżyków przybyło tak mało, że można by zrobić konkurs dla spostrzegawczych pod tytułem "znajdź różnicę". Niestety mam teraz zwariowany czas i ani chwili na xxx. Te kilka krzyżyków powstało tylko dlatego, że w niedzielę odwołali nam pracę.
Dlatego też w oczekiwaniu na moje dzieło, możecie podziwiać wersję różową na lnianej tkaninie. O TUTAJ Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś osiągnąć taki poziom.

4 komentarze:

  1. Twój hiacynt zapowiada się równie wspaniale. I wcale nie przesadzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamny na kolejne odsłony twojego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczułam się zmobilizowana. Zaraz biorę się za igłę, żeby było co pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń