niedziela, 6 maja 2012

Dimkowy RR i wyróżnienie.

Już raz próbowałam i nie wyszło. Siła wyższa. Zazdrościłam zabawy innym, ale nie miałam odwagi się ponownie zgłosić. Jednak jak zobaczyłam ten wzór, to nie wahałam się ani chwili. Zapisałam sie na RR - dimkowy kalendarz u Marty.


Dostałam kolejne wyróżnienie, tym razem od Jagny. Bardzo mi miło i dziękuję.


Jak zawsze mam problem, które blogi wyróżnić. Wszystkie, które mam w linkach są wyjątkowe i systematycznie odwiedzam. Można odznaczyć wszystkie? Już raz napisałam o sobie 7 rzeczy, więc pozwólcie, że nie będę się powtarzać. Łatwo odnaleźć ten post, bo jako jedyny ma etykietę 'o mnie".

2 komentarze:

  1. Powodzenia podczas realizacji dimkowego RR, no i oczywiście gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wyroznienia i ciesze sie,ze wspolnie bedziemy uczestniczyc w zabawie...jesli mialabys jeszcze ochote na nastepne RR to zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń