środa, 8 sierpnia 2012

Kto lubi sowy?

Urzekły mnie sama nie wiem dlaczego. Zapragnęłam je mieć i już. Oczywiście mieć je jak najszybciej. W pierwszym zamyśle miały być dla kogoś. Ale już wiem, że się z nimi nie rozstanę. :-)




Oryginał Jardin Prive wyszyty jest na lnie Zweigart Belfast 32 ct Vintage Mocha. Dlaczego nie mają go w HobbyStudio? ;-( Pierwsza moja myśl to zastąpić go aidą rustico. Jednak nie do końca mi pasowała. Odniosłam wrażenie, że jest za surowa. Dlatego zdecydowałam się na aidę Zweigart Vintage szarą.

15 komentarzy:

  1. ale cudne! skąd wzięłaś wzorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gazetowym forum był niedawno wątek odnośnie wzorów firmy Jardin Prive. Jedna z dziewczyn wrzuciła spakowane wzory na jakiś serwer. Jednak można było pobierać tylko do 4.08.2012
      Same sowy mogę wysłać chętnym na maila.

      Usuń
    2. bardzo poproszę:) joaisent@hotmail.com

      Usuń
    3. to ja tez chetnie przylacze sie do prosby annakoza@o2.pl,takich slicznych sowek i ja nie oddalabym...

      Usuń
  2. Sowy super, nie dziwię się, że chcesz je zatrzymać. Ja zatrzymuję 95 % moich prac i chociaż wiekszośc z nich leży w kartonie, to uwielbiam sobie obejrzeć wszystko od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne, sama też bym się z nimi chyba nie była w stanie rozstać. :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki są przesłodkie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, z tkaninami i ich dostępnością u nas to wieczny ból, marzy mi się jedna (!) internetowa pasmanteria, gdzie będzie wszystko. A sówki urocze, pięknie by się prezentowały na jakiejś torebce, nawet na zwykłej siatce na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe :) jeżeli można to ja też poproszę o wzór - lawendowakrainarobotek@o2.pl - bardzo, bardzo dziękuję :0)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne!! I ja też ustawiam się w kolejce po wzór - jeśli oczywiście nie będzie to dla Ciebie problemem!!:)
    realizacjamarzen@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówki sa kapitalne! Zakochałam się w nich. (;
    Gdybym i ja mogła o nie prosić - byłoy bosko! (aneks17@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi girl I want for a great weekend and tell you I love your blog with passion, and their corujinhas are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się rozglądam za tym lnem Vintage. Czy to kolor 1079?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest len, tylko tak jak napisałam aida Zweigart Vintage szara.

      Usuń