poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Sowy - koniec.

Ostatnie dwa tygodnie spędziłam w domu na zwolnieniu lekarskim. Dorobiłam się prawie zapalenia płuc. :-( Mimo, ze już zdrowa nie poszłam dziś do pracy. Od dawna miałam zaplanowane wolne. Byłam na rezonansie magnetycznym. Tym razem zaglądali mi do głowy. Za tydzień się dowiem czy coś jeszcze w niej mam. W sensie mózg. ;-)
Zgodnie z planem odwiedziłam pasmanterię przy Dworcu Centralnym. Wyszłam z całym jednym [sic!] motkiem muliny. Miałam ochotę na znacznie więcej, jednak ceny mnie przeraziły. Motek jest tam już po 2,80 zł. To ja już wolę zamówić w necie i poczekać na przesyłkę. Na już potrzebowałam tylko 926 żeby skończyć Sowy. 
Jako, że pogoda cudowna zrobiłam gorącą czekoladę, do tego ciastko i dokończyłam dzieła.



Tu już po praniu:


I lewa strona ;-) 


Zweigart 14 ct Vintage kolor szary, mulina DMC dwie nitki

12 komentarzy:

  1. Wspaniały obrazek. Tak mnie zainspirowałaś sówkami, że kupiłam notesik z taką sówką właśnie na okładce. Mało tego dziś kupiłam mojej córci: 2 pary rajstopek oraz polarek - z sówkami obowiązkowo :).
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe uczucie być dla kogoś inspiracją. Przyznam się, że ja też zaczęłam zwracać uwagę na sowy. I okazuje się, że nas wszędzie otaczają. Dziś w autobusie dziewczyna miała cudna torbę - całą w sowy!

      Usuń
  2. Szukałam wzoru takiej sowy, jak ta największa, żeby wyszyć breloczek... Piękne sówki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko... jaka śliczna lewa strona. Ja to chyba nigdy nie opanuję takiego zaplatania nitek z lewej strony...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy ostatnio bardzo trendy sa, ale czy mozna się dziwić? :-) cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie są te sówki :) Ciekawi mnie, jak wykorzystasz ten hafcik :) A co do cen - u nas mulina od daaaawna jest po 2,90 zł za motek (DMC).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówki piękne z każdej strony! (No,no ta lewa strona robi wrażenie!)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle nie mogę się nadziwić twoim lewym stronom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stella, a w którym miejscy przy Centralnym jest pasmanteria? Bo kojarzę jedną w przejściu podziemnym niedaleko sklepu z odzywkami dla siłaczy, ale ją zamknęli.
    Ja ostatnio zamówiłam... DMC na eBayu, wychodzi ok 1,8 za motek już z wysyłką, czekam na tę przesyłkę jak na szpilach.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne sówki, zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówki piękne a lewa strona to mistrzostwo!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem i to prawej i lewej strony! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń