niedziela, 21 października 2012

Idąc za ciosem.

Siłą rozpędu zaczęłam wczoraj obrazek listopadowy. Jest to dotychczas najbardziej pracochłonny i naszpikowany backstitchami miesiąc. Szczerze mówiąc mam go już dość i dziś zamierzam poświęcić się wyłącznie Claytonowi.




Ta pokrzywiona igła to tak specjalnie. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. To jest złota igła firmy Pony, której nigdy więcej nie kupię. Poza tym, że się niemiłosiernie wygina, to po jednym dniu haftowania nie jest już złota. Pic na wodę fotmontarz, jednym zdaniem

14 komentarzy:

  1. kolejny sympatyczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny hafcik...jestem dopiero przed konturkami,wiec cala przyjemnosc przede mna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem - ozłociłaś kanwę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie igly DMC podobnie wyginaja, tzn o rozmiarze 28. A po kiego grzyba Ci zlote igly? Chcesz sie czuc wyjatkowa?:P Ja wole zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając te igły nawet nie zwróciłam uwagi, że są złote. Wzięłam jakie były, bo niestety nigdzie teraz nie ma 26-tek johna jamesa.

      Usuń
  5. Dobrze że napisałaś o tych igłach o mały włos a sama bym je kupiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft śliczny! Jeśli chodzi o igły to mi się już kilka wygięło, ale nie były złote:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki!!!A igła..do kosza i już:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle ze tak czy inaczej obrazek wart tego zeby sie pomeczyc:)

    Pokrzyiowne igly to u mnie NORMA :]Tyle ze moje nie sa zlote wiec pretensji iec nie mozna wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złote igły DMC też szybko "powszednieją", zaledwie po kilku godzinach haftu.
    O tym złotym kolorze czytałam gdzieś, że są wskazane dla alergików, bo ta złota warstwa ma chronić przed kontaktem z niklem.
    Jak się w praktyce okazuje - nie na długo.

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, ja kiedyś tak zawzięcie robiłam backstiche, że igłę złamałam :( no niestety czasem takie pice wodne nam wciskają...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda, może taa krzywa do czegoś ci sie przyda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam kanwy - dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam po odbior wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń