niedziela, 16 grudnia 2012

Już prawie jest.

Nigdy nie ukrywałam, że backstitche to najmniej przyjemna dla mnie część haftu. Owszem lubię jak są, ale z robieniem ich już gorzej. I chyba nawet nie przebije ich haftowanie muliną metalizowaną. ;-) Dziś był mój pierwszy raz z tą materią. Fakt, draństwo sie rwie i nie chce współpracować. Użyłam dmc i madeiry, o dziwo madeira lepsza. Renkowi jeszcze trochę brakuje, ale chcę pokazać, że jednak nie odpuszczam temu bądź co bądź ufokowi.


Pamiętam o Waszych pytaniach odnośnie płynu zabezpieczającego brzeg kanwy. Akurat przy reniferze z niego nie korzystałam. Użyłam go jak na razie dwa razy i jak dla mnie stał się już "must have" w moim kuferku. Nawet chyba zacznę lobbować Haftix, aby wprowadził go do swojej oferty. ;-)
Wracając jeszcze do aidy rustico - według samego producenta kolory są różne: Oatmeal, Wheat, Harverst Wheat, Natural, Desert Rose, Prairie Sunset, Purple Mountain, Horizon Blue, Meadow Green, Seacrest Green. I zdjęcie ze strony Zweigart. Szkoda, że u nas nie ma takiego wyboru. :-(

11 komentarzy:

  1. Hi Stella, piękne hafty robi. Gratulujemy i doskonały tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. reniferek jakby zjadł rutinoskorbin na lewą nogę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się już prezentuje Twój Renek! :) Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniferek super. Ja jeszcze metalizowaną nie haftowałam ale widzę, że sprawia problemy więc pewnie sobie na razie daruję skoro nie muszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniferek już jest miły, a po skończeniu pracy będzie suuuper.
    Pozdrawiam Dorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, śmieszny renifer :) pasuje do zimowej aury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja może inna jestem, ale backstiche lubie :) dają charakter pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten reniferek!
    Dokończ i pochwal się koniecznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny renio :D
    A kolory tych kanw przepiekne, naprawdę szkoda, że u nas takich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie nie mogę doczekać się końca renifera!Wyjdzie świetny!

    OdpowiedzUsuń