piątek, 14 grudnia 2012

Przesyłki.

Z samego rana poleciałam na pocztę odebrać czekające na mnie dobra. Ile mam radości od godziny. :-) Nie wiedziałam tylko, że obróbka zdjęć zajmuje aż tyle czasu. ;-( Ale już wszystko gotowe, więc czas się chwalić. To taki prezent mikołajowy. Czekałam aż w sklepie pojawią się kanwy w dwóch upragnionych kolorach - nugatowym i oliwkowym. Ale do rzeczy. Zamówienie jak zawsze w Haftixie.



len 32 ct beżowy, aida 16 ct nugatowa, 14 ct aida lniana, aida 14 ct seledynowa, aida 16 ct oliwkowa


24 muliny dmc + prezent


Zaskoczyła mnie aida rustico. Od razu kolor wydał mi się jakiś inny. Z opisu wygląda, że powinno być to samo a jednak. Poniżej porównanie. 



Obie podobają mi się bardzo, tylko jak teraz zamawiać, żeby wiedzieć co przyjdzie?
Dostałam jeszcze kanwę Marty z naszym kalendarzem.


PS. Renifer prawie skończony. ;-)

13 komentarzy:

  1. Super zakupy :-))) Bardzo kanwa seledynowa mi do gustu przypadła, chyba tez sobie taką zamówię, bo mam nawet pomysł na nią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory na zdjęciu wyszły trochę jaśniejsze niż w rzeczywistości, ale ten seledyn jest bardzo ładny. W którymś z ostatnich numerów którejś brytyjskiej gazetki (nie pamiętam teraz tak dokładnie której), był taki fajny wzorek kilku wysokich budek dla ptaszków. I to własnie jest dokładnie ten kolor kanwy. :-)

      Usuń
  2. nie ma to jak udane zakupy :-)
    naprawdę super. To teraz czekamy na wykorzystanie tej kanwy i muliny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mulina jest głównie do sal'a lizzie kate a len do latarni morskich dmc, których niedawno szukałam. :-) Ale znając moje tempo... łatwo nie będzie. Ale święta przed nami = trochę wolnego, postaram się coś pokończyć.

      Usuń
  3. Super zakupy!
    Co do kanwy rustico to nie przejmuj sie wszędzie tak jest. Ja też się tak kiedyś nadziałam kupująć w hobby studio tylko, że ja z metra brałam jedna 14ct a druga 16ct i dzwoniłam pytać się dlaczego tak jest. Kobieta mi powiedziała że to zależy jaka bela im się trafi oni nie maja na to wpływu zależy to od tego jak producent tkaninę wybarwi. Nie da się nawet zareklamowac tego bo rustico to chodzi o te drobne jakby plewy na kanwie a czy ona ma odcien jasnego czy ciemnego beżu czy czasem jest nawet lekko szara nie ma to znaczenia... Takie to kwiatki. Co do zamawiania to po prostu moim zdaniem trzeba by było dzwonić i pytac albo zaznaczać odcień w xzamówieniu... Nie ma innej opcji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie bogate zakupy! Czekam na prezentację renifera:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy też bardzo lubię :) Twoje superowe - podoba mi się ten seledyn i nugat, chyba się skuszę....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, też to uwielbiam....:)
    Ta 16-sta nugatowa boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne tkaninki,chyba tez sobie zamowie,a faktycznie jest roznica i to spora,powinny byc dwa rozne numery,tak mi sie wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, uwielbiam ten widok, gdy wszystkie muliny tak pięknie się mienią razem koło siebie :) aż chce się haftować!

    OdpowiedzUsuń