poniedziałek, 28 stycznia 2013

Kolejna zabawa SALowa.

To już trzeci sal, na który się zapisuję oraz drugi który zamierzam zacząć. ;-) Madame czekają na swój czas, który być może kiedyś nadejdzie.
Ten rodzaj zabawy jest mi o wiele bliższy niż RR. Może to kwestia samych wzorów. W tym przypadku sosny to jedne z moich ulubionych drzew. Mieszkałam kiedyś przez rok w lesie sosnowym, więc mam do nich nie mały sentyment. Trochę boję się wielkości tego dzieła, ale żal byłoby się tego nie podjąć. Nie zdecydowałam jeszcze na jakim materiale będe haftować. Póki co mam z 5 różnych wizji i ciągle przybywa nowych. ;-) A taki efekt chcę osiagnąć.


A jeśli i Was urzekły, to zapraszam do wspólnej zabawy u Agnieszki.


6 komentarzy:

  1. Hi Stella good day. This girl is very beautiful embroidery as well as everything you do. Congrats.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanwy doszły - dziękuję :D
    I gratuluję odwagi - ogromny ten las :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór jest prześliczny (też go mam i zamierzam kiedyś wyszyć!), trzymam kciuki za powodzenie tego przedsięwzięcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. no mnie urzekły, ale skoro mam kilka ufoków i haftuję raz może na 2 tygodnie ze 20 xxx to z czym do gości :D ale Ciebie będę podpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również zapisaąłm się do tego Salu, mam nadzieje, że bedzie się nam dobrze haftowac
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń