niedziela, 24 lutego 2013

Sal Lizzie Kate - March - 3

Tym razem przed czasem. I wreszcie w dziennym świetle. ;-)





zweigart 14 ct - kolor szary - muliny dmc według schematu

Ostatnio w ogóle nie krzyżykowałam. Na dwa tygodnie przykułam się do monitora, wynikiem czego obejrzałam pięć sezonów "Teorii wielkiego podrywu". U-w-i-e-l-b-i-a-m! :-)
A teraz na tamborek wskakuje kanwa Kinii, którą wczoraj odebrałam z poczty. Lutowe serduszko jest chyba najmniej skomplikowane, więc chciałabym aby szybko powstało i poleciało dalej.
Owocnej niedzieli w xxx Wam życzę!

2 komentarze:

  1. Cześć dziewczyny, mam nadzieję, że nasz język nie utrudnia naszą komunikację, chcę powiedzieć, że uwielbiam swoją pracę.Przytulić i piękny weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie równiutkie krzyżyki. Podziwiam, bo ja ciągle nie jestem zadowolona z moich. Marzec ma ładny uśmiech i mam nadzieję, że Wiosna do nas zawita.

    OdpowiedzUsuń