sobota, 1 czerwca 2013

Kwietniowy RR.

Korzystając z lepszej formy, zrobię dziś sobie wycieczkę na pocztę. To już przedostatni obrazek w naszej zabawie. Kiedy ten rok zleciał?



Dziekuję za życzenia pod poprzednim postem. Byłam u pulmonologa który stwierdził u mnie dychawicę, zaostrzenie astmy i silną reakcje alergiczną. Czyli winne są pylące trawy. Niestety w mojej okolicy bardzo ociagają się z koszeniem tego świństwa i to potęguje moje dolegliwości. :-( Grunt, że gorączka minęła, jestem w stanie oddychać, nie przesypiam całych dni oraz mam siły i chęci do krzyżyków. Yupi!!

4 komentarze:

  1. Wracaj do zdrówka szybciutko. Nie daj się alergii!!!
    Pozdrawiam niepyłkowo.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdrówka i sił na haftowanie!!! a RR już na mecie prawie, bardzo fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń