niedziela, 7 lipca 2013

Nowy nabytek.

Już od dawna chodziły za mną nowe nożyczki. Moje pragnienie jest stale potęgowane zakupami innych hafciarek. ;-) Przeglądam blogi, sklepy, aukcje, strony producentów i mogłabym wskazać przynajmniej z 10 par, które chętnie bym przygarnęła. Same wiecie jak wybór potrafić być trudny, a mało kto może sobie pozwolić na spełnienie wszystkich marzeń jednocześnie. Wczoraj rano znowu śliniłam monitor, kiedy dokonałam zaskakującego odkrycia. Znalazłam kolejne (a jakże!) nożyczki, których zapragnęłam. Ku mojemu zaskoczeniu cena niższa niż na ebay i dostępność - raptem 20 min autobusem. I ten kolor jak stworzony dla mnie. Można powiedzieć, że pognałam do sklepu. Nawet tropikalny upał mnie nie zniechęcił. :-) Są moje! Oto one.





Niby mała rzecz a radość potrafi być ogromna. :-) Mam nadzieję, że to jest początek mojej pięknej kolekcji, w której chętnie widziałabym prawdziwe rarytasy jak na przykład "gingher designer series". Póki co to tylko sfera marzeń, bo ich ceny potrafią sieganąć nawet 500$. Więc teraz wracam na ziemię i kończę lipcowy obrazek.


7 komentarzy:

  1. Też mam te nożyczki! Są bardzo fajne i jestem z nich bardzo zadowolona! Kupiłam je w Empiku, chyba ze dwa lata temu :) Też bym chciała mieć piękną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nożyczki świetne - bardzo ostre! Miałam je, ale już nie mam :( bardzo intensywnie i długo ich używałam m.in. cięcie nitek, docinanie materiału na obrazki no i pękło mi plastikowe oczko na palucha :) kupiłam je wtedy w Empiku, później ich już nie spotkałam, ale teraz rozejrzę się za nimi ponownie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tutaj ;-)
      http://allegro.pl/nozyczki-tytanowe-precyzyjne-6cm-e-30420-westcott-i3330953125.html

      Usuń
  3. no to kolekcja nożyczek rozpoczęta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, bardzo precyzyjny nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyzbys pisala o moim niedawnym wpisie nozyczkowym?:P
    W tym kolorze westcottow w naturze jeszcze nie widzialam, ale sama mam chrapke na fioletowe, ktore wisza u mnie od dawna w Michaelsie, ale nie umiem sie zdecydowac na rozmiar, bo pelno roznych jest. Im wiecej tym ciezszy wybor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest spełniać marzenia :) oby długo służyły!!!

    OdpowiedzUsuń